maandag 19 augustus 2013

Montage van de Bomen


De Douglas schildering is afgelopen week gereed gekomen. 
Inmiddels heb ik de zes delen aan elkaar gemonteerd en ben ik nu de overgangen tussen de verschillende schors structuren aan het schilderen.
Afgelopen Zaterdag heeft er een tweede artikel in de Stentor gestaan over mijn project. Het is een totaal ander artikel dan het eerste en daardoor het vult het elkaar goed aan. Het eerste beschrijft mijn gedrevenheid het tweede de bredere bedoeling van het project. 
Wat ik nog steeds wél vreemd vind is dat niemand de vraag stelt waarom iemand uit de Randstad zo'n sterke verbondenheid heeft met de Veluwe. En daar zoveel tijd en moeite in steekt! Geen journalist heeft daar naar gevraagd en geen belangstellende heeft het opgemerkt. Terwijl het volgens mij dé kernvraag is!Hadden ze mijn vorige blog "van Schovenhorst naar Hulshorst en terug" gelezen dat wisten ze het!!Onderstaand een samenvatting in beeld van de afgelopen periode. De montage en aanvullende schildering vind plaats bij/onder een afdakje. Handig als het weer omslaat.


Douglas


Mamoet


Montage van de schildering


Werk aan de Mamoet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten